Awarded contract
Published
Contrato de servicios de vigilancia y auxiliares de recepción en los centros del Institut Municipal de Serveis Socials (IMSS), con medidas de contratación pública sostenible, dividido en 2 lotes.
61 Suppliers have already viewed this notice
Track & Win Public Sector Contracts and Tenders. Sign up for Free
Value
1,828,755.84 EUR
Current supplier
Metropolis Seguridad y Protección, SLU
Description
Contrato de servicios de vigilancia y conserjería en los centros del Institut Municipal de Serveis Socials (IMSS), con medidas de contratación pública sostenible, dividido en 2 lotes. De acuerdo con la disposición adicional 4 de la LCSP, el lote 2 está reservado a centros especiales de trabajo de interés social (CETIS) y a empresas de inserción (EI). Lot 1: Vigilancia Contrato de servicios de vigilancia en los centros del Institut Municipal de Serveis Socials (IMSS), con medidas de contratación pública sostenible. Lot 2: Servicios de recepción Contrato de servicios de auxiliares de recepción, con medidas de contratación pública sostenible.
Personalised AI Summary
Unlock decision maker contacts.
Create a Free Account on Stotles
Stotles is your single source for government tenders, contracts, frameworks and much more. Sign up for free.
Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts
Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.
Alcaldía del Ayuntamiento de La Victoria de Acentejo
23,532 EUR
Published 6 months ago
Fábrica Nacional de Moneda y Timbre-Real Casa de la Moneda
5,184,649 EUR
Published 7 months ago
Fábrica Nacional de Moneda y Timbre-Real Casa de la Moneda
965,025 EUR
Published 7 months ago
Entidad Pública Empresarial Local Centros de Arte, Cultura y Turismo de Lanzarote
662,271 EUR
Published 10 months ago
Presidencia de la Comarca Hoya de Huesca - Plana de Uesca
23,106 EUR
Published a year ago
Gerencia Umivale, Mutua Colaboradora con la Seguridad Social n.º 15
6,388 EUR
Published a year ago
Entidad Pública Empresarial RENFE-Operadora - Dirección General Económico-Financiera- Dirección de Compras
79,061,803.2 EUR
Published a year ago
AENA, S. M. E., S. A.
1,077,546,519.12 EUR
Published a year ago
Awarded
Servicio de Vigilancia y Seguridad en los edificios de la Administración de Justicia en Galicia
Vicepresidencia Primeira e Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes
761,526.97 EUR
Published a year ago
Explore top buyers for public sector contracts
Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.
CPV Codes
Sign up to the Stotles Tender Tracker for free
Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.