Awarded contract
Published
Servicio de impresión, personalización y entrega de los Títulos Universitarios Oficiales, Suplemento Europeo al Título, Títulos Propios de la Universidad Pablo de Olavide, y sus copias electrónicas
80 Suppliers have already viewed this notice
Track & Win Public Sector Contracts and Tenders. Sign up for Free
Description
Servicio de impresión, personalización y entrega de los Títulos Universitarios Oficiales, Suplemento Europeo al Título, Títulos Propios de la Universidad Pablo de Olavide, y sus copias electrónicas Lot 1: Servicio de impresión, personalización y entrega de los Títulos Universitarios Oficiales, Suplemento Europeo al Título, Títulos Propios de la Universidad Pablo de Olavide, y sus copias electrónicas Al estar supeditado este contrato a las necesidades reales de la Universidad Pablo de Olavide y tratarse de precios unitarios, el presupuesto base de licitación establecido se entiende como “el límite máximo de gasto que en virtud del contrato puede comprometer el órgano de contratación, incluido el Impuesto sobre el Valor Añadido”.
Personalised AI Summary
Unlock decision maker contacts.
Create a Free Account on Stotles
Stotles is your single source for government tenders, contracts, frameworks and much more. Sign up for free.
Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts
Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.
Corporacio de Salut del Maresme i la Selva
452,015.4 EUR
Published a year ago
Centro Azkuna de Sociedad y Cultura Contemporánea, S. A.
2,055,000 EUR
Published a year ago
Gerencia de Urbanismo de Sevilla
304,343.8 EUR
Published a year ago
Universitat Autònoma de Barcelona
819,714 EUR
Published a year ago
Badalona Serveis Assistencials, S. A.
399,922.96 EUR
Published 2 years ago
Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Málaga
23,380 EUR
Published 2 years ago
Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Carmona
274,897.7 EUR
Published 2 years ago
Empresa Municipal de Servicios Funerarios y Cementerios de Madrid, S. A.
290,292 EUR
Published 2 years ago
Servicio Extremeño Público de Empleo (SEXPE)
35,276.2 EUR
Published 2 years ago
Explore top buyers for public sector contracts
Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.
CPV Codes
Sign up to the Stotles Tender Tracker for free
Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.