Stotles logo

Awarded contract

Published

Servicio de espectáculos de flamenco en Mijas Pueblo los miércoles y sábados de los años 2022 a 2024 y 2025, si hay prórroga, y suministro mediante arrendamiento de equipamiento preciso para las actuaciones.

15 Suppliers have already viewed this notice

Track & Win Public Sector Contracts and Tenders. Sign up for Free

Value

139,064.24 EUR

Current supplier

OCIO Y CULTURA LA FABRICA SL

Description

Servicio de espectáculos de flamenco en Mijas Pueblo los miércoles y sábados de los años 2022 a 2024 y 2025, si hay prórroga, y suministro mediante arrendamiento de equipamiento preciso para las actuaciones. Lot 1: Organización de espectáculos de flamenco los miércoles en el “templete” de la Plaza Virgen de la Peña de Mijas pueblo. Organización de espectáculos de flamenco los miércoles en el “templete” de la Plaza Virgen de la Peña de Mijas pueblo. Lot 2: Organización de espectáculos de flamenco los sábados en Plaza de la Constitución de Mijas Pueblo. Incluye montaje de pequeño tablao para el espéctaculo. Organización de espectáculos de flamenco los sábados en Plaza de la Constitución de Mijas Pueblo. Incluye montaje de pequeño tablao para el espéctaculo.

Unlock decision maker contacts.

Create a Free Account on Stotles

Stotles is your single source for government tenders, contracts, frameworks and much more. Sign up for free.

Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts

Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.

Presidencia de la Fundación Municipal de Cultura

36,300 EUR

Published a year ago

Concejalía Delegada de Hacienda, Contratación, Urbanismo, Personal y Modernización Administrativa del Ayuntamiento de Llanera

100 EUR

Published 2 years ago

Alcaldía del Ayuntamiento de Culleredo

48 EUR

Published 2 years ago

Alcaldía del Ayuntamiento de Arrecife

17,519 EUR

Published 2 years ago

Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Torrevieja

19,667 EUR

Published 2 years ago

Alcaldía del Ayuntamiento de Algeciras

6,020 EUR

Published 2 years ago

Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Almería

123,967 EUR

Published 2 years ago

Explore top buyers for public sector contracts

Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.

Explore over 15,000 buyers

Sign up to the Stotles Tender Tracker for free

Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.