Awarded contract
Published
Contratación de suministro en régimen de arrendamiento operativo con opción de compra (renting) de un camión recolector de RRSU con sistema de carga bilateral y caja compactadora móvil
16 Suppliers have already viewed this notice
Track & Win Public Sector Contracts and Tenders. Sign up for Free
Value
515,600 EUR
Close date
2023-10-20
Description
Se prevé que este contrato permita a ESMASA cubrir su necesidad, conforme a la situación actual, de disponer de un vehículo especializado que asegure la correcta incorporación de la nueva fracción recogida por ESMASA durante los próximos 4 años (48 meses). Lot 1: Se prevé que este contrato permita a ESMASA cubrir su necesidad, conforme a la situación actual, de disponer de un vehículo especializado que asegure la correcta incorporación de la nueva fracción recogida por ESMASA durante los próximos 4 años (48 meses).
Personalised AI Summary
Unlock decision maker contacts.
Create a Free Account on Stotles
Stotles is your single source for government tenders, contracts, frameworks and much more. Sign up for free.
Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts
Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.
Ayuntamiento de Meaño
293,000 EUR
Published a year ago
Ajuntament de Sant Boi de Llobregat
–
Published a year ago
Asamblea Plenaria de la Mancomunidad Bajo Tiétar
236,800 EUR
Published 2 years ago
Comisión Ejecutiva de la Limpieza Pública y Protección Ambiental Sociedad Anónima Municipal (LIPASAM)
–
Published 2 years ago
Presidencia del Consorcio de Servicios de la Palma
335,514 EUR
Published 2 years ago
Presidencia de la Mancomunidad Torozos
245,000 EUR
Published 2 years ago
Comisión Ejecutiva de la Limpieza Pública y Protección Ambiental Sociedad Anónima Municipal (LIPASAM)
9,072,000 EUR
Published 2 years ago
Awarded
Suministro de vehículos para la recogida y transporte de residuos. Expediente 2023/SCON-ASU/000015
Servicios de la Comarca de Pamplona, S. A.
3,060,000 EUR
Published 2 years ago
Consejo de Administración de Limpieza de Málaga, Sociedad Anónima Municipal
669,421 EUR
Published 2 years ago
Explore top buyers for public sector contracts
Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.
Sign up to the Stotles Tender Tracker for free
Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.