Awarded contract
Published
Suministro de una instalación de almacenamiento de energía de baterías de sodio-azufre en el Centro de Desarrollo de Tecnologías de Cubillos del Sil
98 Suppliers have already viewed this notice
Track & Win Public Sector Contracts and Tenders. Sign up for Free
Description
Suministro de equipos, montaje y puesta en servicio, así como la ingeniería necesaria para la implantación, de una instalación de almacenamiento de energía mediante baterías de sodio-azufre de al menos 1 MW de potencia y, al menos, 5.8 MWh de energía para el centro de desarrollo de tecnologías de la Fundación Ciudad de la Energía- CIUDEN, F.S.P. en Cubillos del Sil (León), en el Marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia (PRTR). Lot 1: Suministro de equipos, montaje y puesta en servicio, así como la ingeniería necesaria para la implantación, de una instalación de almacenamiento de energía mediante baterías de sodio-azufre de al menos 1 MW de potencia y, al menos, 5.8 MWh de energía para el centro de desarrollo de tecnologías de la Fundación Ciudad de la Energía- CIUDEN, F.S.P. en Cubillos del Sil (León), en el Marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia (PRTR).
Personalised AI Summary
Unlock decision maker contacts.
Create a Free Account on Stotles
Stotles is your single source for government tenders, contracts, frameworks and much more. Sign up for free.
Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts
Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.
Fundación Ciudad de la Energía-Ciuden, F. S. P.
6,500,000 EUR
Published a year ago
Dirección General de Tráfico
1,487,603 EUR
Published a year ago
Fundación Ciudad de la Energía-Ciuden, F. S. P.
–
Published 2 years ago
Instituto Municipal de Parques y Jardines de Barcelona
693,000 EUR
Published 2 years ago
AENA, S. M. E., S. A.
–
Published 2 years ago
Fundación Ciudad de la Energía-Ciuden, F. S. P.
950,000 EUR
Published 2 years ago
Fundación Ciudad de la Energía-Ciuden, F. S. P.
4,000,000 EUR
Published 2 years ago
Gerencia de FUNDECYT-PCTEX
2,000,000 EUR
Published 2 years ago
Explore top buyers for public sector contracts
Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.
Sign up to the Stotles Tender Tracker for free
Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.