Awarded contract
Published
SERVICIOS DE CONSULTORÍA ESTRATÉGICA DE COMUNICACIÓN PARA LA MARCA DE CALIDAD DE LA CONSEJERÍA DE AGRICULTURA, PESCA, AGUA Y DESARROLLO RURAL DE LA JUNTA DE ANDALUCÍA “GUSTO DEL SUR”
74 Suppliers have already viewed this notice
Track & Win Public Sector Contracts and Tenders. Sign up for Free
Value
136,450 EUR
Current supplier
DIECISIETE COMUNICACIÓN Y MARKETING SOSTENIBLE, S.L.
Description
Establecer las condiciones y justificación de los trabajos relativos a los servicios de consultoría estratégica de comunicación para la Marca de calidad de la Consejería de Agricultura, Pesca, Agua y Desarrollo Rural de la Junta de Andalucía “Gusto del Sur”. Lot 1: Establecer las condiciones y justificación de los trabajos relativos a los servicios de consultoría estratégica de comunicación para la Marca de calidad de la Consejería de Agricultura, Pesca, Agua y Desarrollo Rural de la Junta de Andalucía “Gusto del Sur”.
Personalised AI Summary
Unlock decision maker contacts.
Create a Free Account on Stotles
Stotles is your single source for government tenders, contracts, frameworks and much more. Sign up for free.
Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts
Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.
AENA, S. M. E., S. A.
1,537,500 EUR
Published a year ago
Corporación Pública Empresarial de Navarra, S.L.
7 EUR
Published a year ago
Corporación Pública Empresarial de Navarra, S.L.
14 EUR
Published a year ago
Servicio Madrileno de Salud, Hospital Universitario La Paz
177,000 EUR
Published a year ago
Gerencia de MAZ Mútua de Accidentes de Trabajo y Enfermedades Profesionales de la Seguridad Social nº 11
879,444.29 EUR
Published a year ago
Consejo de Administración de la Sociedad de Promoción Económica de Gran Canaria, S.A.U.
1,433,197.95 EUR
Published a year ago
AENA, S. M. E., S. A.
129,000 EUR
Published a year ago
Gerencia de MAZ Mútua de Accidentes de Trabajo y Enfermedades Profesionales de la Seguridad Social nº 11
861,149.88 EUR
Published a year ago
Dirección General del Palacio de Ferias y Congresos de Málaga
206,780.8 EUR
Published 2 years ago
Explore top buyers for public sector contracts
Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.
CPV Codes
Sign up to the Stotles Tender Tracker for free
Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.