Awarded contract
Published
Acuerdo Marco para la prestación de los servicios de compra de espacios en medios de comunicación y demás soportes publicitarios para la difusión de campañas de publicidad institucional (AM 50/2023)
13 Suppliers have already viewed this notice
Track & Win Public Sector Contracts and Tenders. Sign up for Free
Value
7,480,000,000 EUR
Current supplier
DIGITAL SAPIENS
Description
Acuerdo Marco para la prestación de los servicios de compra de espacios en medios de comunicación y demás soportes publicitarios para la difusión de las campañas de publicidad institucional (AM 50/2023) Lot 1: Servicios de compra de espacios publicitarios de aquellas campañas que incluyan difusión en el medio televisión Servicios de compra de espacios publicitarios de aquellas campañas que incluyan difusión en el medio televisión Lot 2: Servicios de compra de espacios publicitarios de aquellas campañas que no incluyan difusión en el medio televisión Servicios de compra de espacios publicitarios de aquellas campañas que no incluyan difusión en el medio televisión
Personalised AI Summary
Unlock decision maker contacts.
Create a Free Account on Stotles
Stotles is your single source for government tenders, contracts, frameworks and much more. Sign up for free.
Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts
Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.
Gobierno Vasco
2,262,165.28 EUR
Published a year ago
Agencia de Residuos de Cataluña
2,200,025 EUR
Published a year ago
Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Santa Cruz de Tenerife
643,116.7 EUR
Published a year ago
Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Santa Cruz de Tenerife
643,116.7 EUR
Published a year ago
Redes de Telecomunicación Galegas Retegal, S. A.
500,000 EUR
Published a year ago
Ente Vasco de la Energía
190,000 EUR
Published a year ago
Fundación Universidades y Enseñanzas Superiores de Castilla y León
872,727.27 EUR
Published 2 years ago
Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Roquetas de Mar
148,760.33 EUR
Published 2 years ago
S.M.E. Instituto Nacional de Ciberseguridad de España, M.P., S.A.
6,533,057.85 EUR
Published 2 years ago
Explore top buyers for public sector contracts
Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.
Sign up to the Stotles Tender Tracker for free
Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.