Awarded contract
Published
Séptimo contrato basado en el Acuerdo Marco (AMT-2022-0065), con un único empresario, de suministro de licencias para la ampliación de la solución de protección avanzada (EDR)
27 Suppliers have already viewed this notice
Track & Win Public Sector Contracts and Tenders. Sign up for Free
Value
1,432,601 EUR
Current supplier
Telefónica Soluciones de Informática y Comunicaciones de España, S. A.
Description
Séptimo contrato basado en el Acuerdo Marco (AMT-2022-0065), con un único empresario, de suministro de licencias para la ampliación de la solución de protección avanzada (EDR).Financiado al 100% en el Marco del Eje REACT-UE del Programa Operativo FEDER GALICIA 2014-2020, como parte de la respuesta de la UE a la pandemia de COVID-19. Lot 1: Séptimo contrato basado en el Acuerdo Marco (AMT-2022-0065), con un único empresario, de suministro de licencias para la ampliación de la solución de protección avanzada (EDR).Financiado al 100% en el Marco del Eje REACT-UE del Programa Operativo FEDER GALICIA 2014-2020, como parte de la respuesta de la UE a la pandemia de COVID-19.
Personalised AI Summary
Unlock decision maker contacts.
Create a Free Account on Stotles
Stotles is your single source for government tenders, contracts, frameworks and much more. Sign up for free.
Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts
Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.
Consorci Sanitari Integral
495,500 EUR
Published a year ago
Gerencia de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana
11,555,350 EUR
Published a year ago
Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Málaga
332,493.39 EUR
Published 2 years ago
Servizo Galego de Saúde
1,317,104 EUR
Published 2 years ago
Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Leganés
217,500 EUR
Published 2 years ago
Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia, Xunta de Galicia
3,960,000 EUR
Published 2 years ago
Presidencia de la Diputación de Badajoz
279,600 EUR
Published 2 years ago
Junta de Gobierno Local del Ayuntamiento de Fuenlabrada
281,995 EUR
Published 2 years ago
Gerencia de MAZ Mútua de Accidentes de Trabajo y Enfermedades Profesionales de la Seguridad Social nº 11
374,978.75 EUR
Published 2 years ago
Explore top buyers for public sector contracts
Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.
Sign up to the Stotles Tender Tracker for free
Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.