Awarded contract
Published
Servicio de maquetación y revisión de documentos para la edición electrónica de cuarenta revistas de la Agencia Estatal Consejo Superior de Investigaciones Científicas.
17 Suppliers have already viewed this notice
Track & Win Public Sector Contracts and Tenders. Sign up for Free
Value
447,911 EUR
Close date
2023-11-29
Description
Según se indica en la memoria justificativa de la insuficiencia de medios y de la necesidad de contratar. Lot 1: Varias revistas del CSIC. Según la relación de las treinta y siete revistas indicadas la descripción del lote. Servicio de composición de las siguientes revistas: Al-Qantara, Anales Cervantinos, Anales del Jardín Botánico, Anuario de Estudios Americanos, Anuario de Estudios Medievales, Anuario Musical, Arbor, Archivo Español de Arqueología, Archivo Español de Arte, Asclepio, Boletín Geológico y Minero, Cuadernos de Estudios Gallegos, Culture & History Digital Journal, Disparidades. Revista de antropología, Emerita, Estudios Geográficos, Estudios Geológicos, Forest Systems, Gladius, Grasas y Aceites, Hispania, Hispania Sacra, Informes de la Construcción, Isegoria, Loquens, Materiales de Construcción, Pirineos, Revista de Filología Española, Revista de Indias, Revista de Literatura, Revista de Metalurgia, Revista Española de Documentación Científica, Revista Internacional de Sociología, Scientia Marina, Sefarad, Spanish Journal of Agricultural Research y Trabajos de Prehistoria. Lot 2: Arqueología de la Arquitectura. Cofinanciada por la Universidad del País Vasco. Servicio de composición de la revista Arqueología de la Arquitectura. Lot 3: Collectanea Botànica. Cofinanciada por el Museu de Ciències Naturals de Barcelona. Servicio de composición de la revista Collectanea Botánica. Lot 4: Graellsia. Cofinanciada por la Sociedad de Amigos del Museo Nacional de Ciencias Naturales. Servicio de composición de la revista Graellsia.
Personalised AI Summary
Unlock decision maker contacts.
Create a Free Account on Stotles
Stotles is your single source for government tenders, contracts, frameworks and much more. Sign up for free.
Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts
Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.
CANAL DE ISABEL II, S.A., M.P.
–
Published a year ago
Dirección General de la Fundación del Teatro Real
791,003 EUR
Published 2 years ago
Awarded
SERVICIOS POSTALES Y TELEGRÁFICOS DEL EXCMO. AYUNTAMIENTO DE ÁVILA Y OTROS SERVICIOS RELACIONADOS
Ayuntamiento de Ávila
1,267,464 EUR
Published 2 years ago
Gerencia de EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram, S. A.
849,309 EUR
Published 2 years ago
Empresa Metropolitana de Abastecimiento y Saneamiento de Aguas de Sevilla, S. A. (Emasesa)
–
Published 2 years ago
AGÈNCIA TRIBUTÀRIA DE CATALUNYA
–
Published 2 years ago
AGÈNCIA TRIBUTÀRIA DE CATALUNYA
4,102,815 EUR
Published 2 years ago
Ayuntamiento de Sant Joan Despí
377,374 EUR
Published 2 years ago
Departamento de Cultura de la Generalitat de Cataluña
663,300 EUR
Published 2 years ago
Explore top buyers for public sector contracts
Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.
CPV Codes
Sign up to the Stotles Tender Tracker for free
Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.